יוגה לנשים בהריון

המהות של יוגה לנשים בהריון
הריון הוא תקופה של שינוי, של התרגשות רבה הכוללת  את הצפייה לתינוק חדש אך גם את החששות, הפחדים, מצבי רוח המשתנים בקיצוניות, אי נוחות, כאבים פיזיים ועוד…
תרגול היוגה מחזק את הגוף, מאריך את השרירים ויכול להקל על בחילות, כאבי גב, מפרקים ומסייע לגופך להסתגל לשינויי במרכז הכובד של גופך. כמו כן מושם דגם על תנועתיות האגן, יציבתו וכן על תרגול איסוף והרפיה של שרירי קרקעית האגן לצורך חיזוק השרירים והרפייתם, שיפור המודעות והכנה ללידה.
טכניקות הנשימה (הפראנאימה) הינה אמצעי רב עוצמה המבטיח הספקת חמצן גבוה לגוף האם ולעובר, ומאפשרת ליולדת לעזור לעצמה ולתינוק שלה גם במהלך הלידה. כמו כן יוצרת הפראנאימה איזון נפשי ואנרגטי של האם, המשפיע לטובה על העובר.
אישה המתרגלת יוגה בזמן ההריון יכולה באופן טבעי להשתמש בה גם במהלך הלידה, כאשר התנוחות, הנשימות והתנועות מאפשרות לאגן להשתחרר וללידה להתקדם. השיעורים מותאמים לתקופת ההריון ומאפשרים לאישה להתחבר לקצב האישי של גופה, י

Comments are closed