יוגה לנשים בהריון

המהות של יוגה לנשים בהריון
הריון הוא תקופה של שינוי, של התרגשות רבה הכוללת  את הצפייה לתינוק חדש אך גם את החששות, הפחדים, מצבי רוח המשתנים בקיצוניות, אי נוחות, כאבים פיזיים ועוד…
תרגול היוגה מחזק את הגוף, מאריך את השרירים ויכול להקל על בחילות, כאבי גב, מפרקים ומסייע לגופך להסתגל לשינויי במרכז הכובד של גופך. כמו כן מושם דגם על תנועתיות האגן, יציבתו וכן על תרגול איסוף והרפיה של שרירי קרקעית האגן לצורך חיזוק השרירים והרפייתם, שיפור המודעות והכנה ללידה.
טכניקות הנשימה (הפראנאימה) הינה אמצעי רב עוצמה המבטיח הספקת חמצן גבוה לגוף האם ולעובר, ומאפשרת ליולדת לעזור לעצמה ולתינוק שלה גם במהלך הלידה. כמו כן יוצרת הפראנאימה איזון נפשי ואנרגטי של האם, המשפיע לטובה על העובר.
אישה המתרגלת יוגה בזמן ההריון יכולה באופן טבעי להשתמש בה גם במהלך הלידה, כאשר התנוחות, הנשימות והתנועות מאפשרות לאגן להשתחרר וללידה להתקדם. השיעורים מותאמים לתקופת ההריון ומאפשרים לאישה להתחבר לקצב האישי של גופה.

 

שיעורי יוגה לנשים בהריון – קרית טבעון

יוגה לנשים בהנחיית אפרת נחמן שוורצקופף

אפרת הינה מורה בכירה ליוגה ובוגרת קורס מורי יוגה בשיטת שיבננדה.  מורה ליוגה נשית לפי שיטת מירה ארצי פדן.

שיעורי יוגה לנשים עם התייחסות לשינויים  שגוף האישה חווה במהלך מעגלי חייה המשתנים של האישה.

טלפון – 054-5301484

יוגה בטבעון – מיכל כרמון

שיעורי יוגה בקרית טבעון בסגנון אשטנגה  וניאסה

סטודיו פתוח ובו גם קורס מורים בהנחיית שמעון בן אבי – מורה בכיר לאשטנגה.