פיתוח מוצרי מזון חדשים והכנסתם לשוק

פיתוח מוצרי מזון לפי ערכים תזונתיים

עבור חברה או מפעל אשר מעוניינים לצאת לדרך עם פיתוח של מוצר מזון חדש, אין דרך טובה יותר לעשות כן מאשר לעשות שימוש בשירותי יעוץ קולינארי איכותיים. שירותי יעוץ קולינארי הם חשובים ונחוצים עבור כל מי שעובד בעסקי המזון, כולל בתי קפה, מסעדות, מעדניות, מרכולים ורשתות שיווק גדולות, ועוד. שירותי יעוץ קולינארי יכולים לסייע לפתח מוצר שיהיה בעל ערכים תזונתיים חשובים, ואשר מסיבה זו יצליח לפרוץ אל השוק התחרותי וגם להחזיק בו מעמד שנים ארוכות וטובות. כאן חשוב להדגיש כי ישנים כמה שלבים חשובים בפיתוח של מוצר מזון חדש, שאסור בשום פנים לוותר עליהם, ועוד על כך לפניכם.

בחינה של קהל היעד

הדבר הראשון אותו חשוב לעשות הוא בחינה מדוקדקת של קהל היעד, וכאן היועץ הקולינרי שלכם יכול להיות לעזר רב. היועץ יוכל לעזור לכם להתאים את המוצר שלכם אל הקהל אליו אתם מעוניינים לפנות, והיועץ יוכל לעזור לכם לעשות כן בצורה שגם תביא בסופו של דבר ליצירת מוצר טעים ואיכותי. אם למשל מדובר במוצר שפונה לילדים, כדאי להעשיר אותו בוויטמינים ומינרלים חשובים, שכן זהו דבר אשר הורים רבים מחפשים בבואם לקנות מוצרי מזון לילדים. אם מדובר במוצר לשומרי משקל, כדאי להמיר את הסוכר בממתיקים מלאכותיים ולהגביל את גודל המנות.

בדיקה של המוצרים המתחרים

היועץ הקולינרי שלכם מכיר את השוק לעומק, והוא יוכל לסייע לכם גם לבדוק את המוצרים אשר מהווים תחרות עיקרית למוצר שאתם עצמכם מפתחים. כאן חשוב לבדוק מהו הערך המוסף שאתם יכולים להציע ללקוחות שלכם, כאשר הערך המוסף הזה יכול בהחלט להיות בסופו של דבר הסיבה שבגללה הקהל רוכש את המוצר שלכם ולא מוצר אחר.

פיתוח ושיווק של המוצר החדש

לאחר כל זאת ניתן לגשת למלאכת פיתוח המוצר, וכאן נדגיש כי היועץ המקצועי שלכם ילווה אתכם בכל שלבי הפיתוח והייצור ועד לשלב השיווק והבנייה של הקמפיין הפרסומי. היועץ יעזור לכם לבחור את חומרי הגלם המתאימים, הוא יעזור לכם לבנות ולתכנן את קו הייצור, והוא יסביר לכם מה כדאי להדגיש בקמפיין.